piątek, 24 kwietnia 2015

czasem mam dość udawania..

                    Witam w tym jakże cudownym dniu..

Cudownym? Hah przepraszam,że skłamałam. Chociaż.. zły nie był. Po testach gimnazjalnych dzisiaj ' normalnie' mieliśmy iść do szkoły. Poszłam tylko z powodu testu z historii,na którą i tak się średnio nauczyłam. Większość ludzi nie przyszło.  Cieszę się bo w szkole było spoko. Kornelia zobaczyła moje rany na nodze i była bardzo zła. Jak wróciłam ze szkoły to poszłam na balkon i siedziałam i gadałam z Kubą. Od wczoraj jest super ciepło. Hm.. super? W pewnym stopniu na pewno tak lecz jest jeden bardzo wielki minus tego. Za trochę zacznie się chodzenie w spodenkach.. Taaaaa... Oprócz mnie. Od jakiegoś czasu nawet polubiłam siebie.. Nawet.. Lecz od pasa w dół się nienawidzę. Nogi oblane tłuszczem z bliznami i ranami? O nie. Siara wyjść w spodenkach. Jak już tak siedziałam to zaczęło wiać i zrobiło mi się zimno więc weszłam do domu. Siedziałam chwilę w salonie ale w końcu poszłam do swojego pokoju. Było mi strasznie zimno.. Położyłam się pod kołderką i włączyłam laptopa. Jak pisałam z Kubą zrobiłam się senna i przysnęło mi się. Kiedyś zawsze a teraz często śpię w dzień. W nocy chodzę 1/2/3. Tym razem usnęłam i po 6 minutach się obudziłam. Zobaczyłam,że Kuba jakoś nie wyraźnie napisał,że chce mu się spać.. Jak ja się obudziłam to on też spał. 17. Nastawiłam budzik na 18 bo chciało mi się tak spać,że musiałam. Lecz wstałam bo zawołał mnie tata. Potem zaczęłam grać w moją jakże supi grę. No i w końcu nie zasnęłam. Jakoś o tej 18 mama mnie wkurzyła. Zaczęłam płakać. Potem to już tak z bezsilności, z braku sił do udawania. Nawet nie wiecie jak potrafię udawać szczęśliwą. Nawet najbliżsi tego nie zauważają. Na prawdę..  Pomyślałam o kimś kogo nie dawno straciłam, i że już tak nie będzie i znowu płakałam.Chce mieć lepszą mamę,jak większość. Nie taką.. Chociaż czasami jest okej. Dzisiaj nie udało mi się wywołać wymiotów,jestem na siebie zła. O.. Kuba wstał. mój humor potrafi się w minute zmienić z
“jestem królową kłaniaj się dziwko” na “jestem gównem, nie dotykaj mnie”Mam już dość. Trzymajcie się,pa.



przeszłość......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz