niedziela, 19 kwietnia 2015

my history.



Hej.. Jestem Wiktoria. Wolę jednak Victoria.. Mieszkam w okolicach Będzina. Miałam kiedyś bloga z koleżanką lecz był zupełnie inny. Eh, na ogół jestem bardzo smutną dziewczyną lecz potrafię świetnie udawać. W szkole ciągle się śmieje,cały czas. Moja historia tak krótkiego życia jest bardzo skomplikowana.. rodzice,okropne ciało,anemia,bulimia. Mama mówi,że mam depresję. Cały dzień jestem w łóżku,zamkniętym pokoju. Może i wiem,że ma racje ale jeszcze żaden lekarz tego nie potwierdził a ona na to wyjebka. Na jednej cudownej grupie ze wspaniałymi ludzmi codziennie opisuje swój dzień i mega mi to pomaga. Basia zachęciła mnie żebym założyła sobie bloga.. Wiem,że nikt nie będzie tego czytać ale może mi to pomoże. Nie wiem co o sobie napisać ;( tu macie wszystko o mnie,nie ma nic przypadkowego..                                                                victoriapamietnik.tumblr.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz