poniedziałek, 4 maja 2015

jadłaś coś?

                       wstaję = wiadomość ' zjedz coś'
                   przychodzę do szkoły = ' jadłaś coś? '
                            w szkole = ' jadłaś?zjedz!'
                   przychodzę do domu = ' zjedź obiad '



Mam dość.. Ciągłych pytań i rozmów o moim jedzeniu. ' Martwią się' Ja sobie dam radę,poradzę sobie bez ich zmartwień o moje odżywianie. Moje życie,moje odżywanie,moje ciało,moja sprawa. Co do jedzenia to chcę się ograniczyć do ilości kalorii dziennie i do tego ćwiczenia. Wiem,że nie potrafię i z ćwiczeniami no będzie trudno mi się do nich zabrać aleee.. gdyby tak za każdy dzień bez ćwiczeń robić jedną kreskę na ciele? Przed chwilą udało mi się wymusić wymioty,yeah! Muszę znaleźć skuteczne ćwiczenia na uda bo to najbardziej mi przeszkadza. Pa skarby.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz